2010年9月9日

哗。。。我真的吓到了!⊙﹏⊙b

真的真的吓到了!和我平岁的一位朋友,竟然怀孕了!
太难以置信了啦!
为什么会酱...丘老师,如果有看到我这篇博文,我告诉你那女孩名字。。。看您还有印象吗?
也是读平民的。。。

哗,真的吓到。。。目瞪口呆!
而且,怀孕5,6个月了!未免也太早熟了吧~
曾经也是我最好的朋友。。。竟然。。。

只能说,。。。o(︶︿︶)o唉

这是我们这样的年龄应该做的吗?

9 条评论:

  1. are u sure? gosh!! who is that?

    回复删除
  2. 真的。。。她妹妹告诉我的!11月就要结婚了!
    o(︶︿︶)o

    陈月盈。。。。有没有印象??

    回复删除
  3. i remember her... i taught her brother before... Tan Kheng Way... OMG... she was such a good girl... My heart is pain but is a fact now, she gotta face it herself... hope she will hv a happy life ahead...

    回复删除
  4. her sister is the one who alwiz cry in front of the school gate, don't want go into her class one?

    回复删除
  5. sorry ya... this laptop cant type chinese... gee....

    回复删除
  6. nvm...Hope that they will not regret it. . . Otherwise, the baby is the most pathetic

    回复删除
  7. wat the help?
    月盈怀孕了?
    >_<
    cant believe......

    回复删除

,